FSFs indendørsbaner

I kælderen under Farum Kulturhus har vi 16 baner fordelt på to 15 m baneafsnit med hver 8 standpladser og enkeltvis skivefremføring. Hver bane er obligatorisk adskilt af skillevægge således at skydningen kan foregå uforstyrret. Hver stand plads er ca. 1,1 meter bred og er udstyret med  kikkert.

Det ene baneafsnit er ud over kaliber .22 Lr godkendt til grovvåben, såsom  9mm, cal. 38 og 357 magnum kappeklædt ammunition. Vi kan derfor skyde både .22 lr på det ene afsnit og grov på det andet afsnit uden at forstyrre hinanden. Vi har på grovafsnittet også et vendeanlæg og Falling Targets.

FSFs baner bliver brugt af foreningen i vintersæsonnen, dvs fra september til april. Sommeren benyttes til renovering og reparationer af banerne, som skal politigodkendes hvert andet år.

Hanebjerg Skyttecenter

Om sommeren skyder vi hver onsdag aften på Hanebjerg Skyttecenters lille pistolbane (25 meter).  For de af vore medlemmer med egen nøgle er banerne åbne hver onsdag aften hele året rundt.