Nye Corona restriktioner

18-12-2021

Foreningslivet har det ikke så let i disse tider, hvilket også afspejler sig hos os. Men vi må følge Kulturministeriet, DGI og DIF's anbefalinger.

DGI og DGI har udsendt en mail, som afspejler Kulturministeriets anbefalinger, hvilket vil sige, at alt indendørs idrætsaktivitet, bortset fra eliteidræt, bør lukkes ned fra søndag den 19. december 2021 til onsdag den 5. januar 2022 og det gælder således også os. Derudover skal alle over 12 år bære mundbind i vore lokaliteter, bortset fra udøvere og trænere, hvilket skal gælde indtil den 17. januar 2022.

Bemærk lige, at de endelige retningslinjer endnu ikke er vedtaget, men DGI og DIF forventer en vedtagelse svarende til sidste nedlukning.

Med hensyn til Facebook er det kun medlemmer, som har adgang til vores lukkede Facebook gruppe og de skal 'lukkes ind' af administrator.

Og så bedes I alle huske at vaske og afspritte hænder, når I færdes i vore lokaliteter. Der er sprit ved indgangen og ved buret.