Coronatiden i juni - juli - august 2021

10-05-2021

Foreningslivet har det ikke så let i disse tider, hvilket også afspejler sig hos os. Men vi må følge myndighederne og Kulturhusets regler.

Kulturhuset er nu åben igen, dog med Corona restriktionerne in mente. Visse steder kræves Coronapas. Mundbind er heldigvis afskaffet nu.

Med hensyn til Facebook er det kun medlemmer, som har adgang til vores lukkede Facebook gruppe og de skal 'lukkes ind' af administrator.

Der er ved indgangen i kælderen og ved "Buret" sprit til hænderne.

Vi har nu åbnet op igen på Hanebjerg hver onsdag aften fra kl. 19. Her skal vi stadig være opmærksomme på rengøring og afspritning. Og - ikke mindst - oprydning og rengøring når vi forlader banerne. Foreningerne skal selv sørge for oprydningen og rengøringen, da "din mor" er gået på pension.

Fra 1. september er det vintersæson og vi starter op i kælderen igen. Så lukkes skydnignen på Hanebjerg ned for vinteren, fra 1. september 2021 til 1. maj 2022. Vi har dog Lille Pistolbane på Hanebjerg hver onsdag aften hele året rundt, så skytter med egne våben og nøgle kan blot køre til Hanebjerg og træne.