Generalforsamling 2021

15-02-2021

15. februar 2021

Indkaldelse til ordinær generalforsamling i 2021.

Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling i Farum Skytteforening den 26. maj kl. 20 med afholdelse i foreningens lokaliteter, Farum Kulturhus, Stavnsholtvej 3, 3520 Farum.

Generalforsamlingen skal jfr. vedtægterne afholdes i januar eller februar, men under de af myndighederne fastsatte Coronarestriktioner for forsamlinger, der gælder indtil videre, er det i sagens natur ikke muligt. Jfr. DGI’s jurister kan generalforsamlingen ikke afholdes virtuelt, hvis det ikke fremgår af foreningens vedtægter, hvilket det ikke gør.

Indkaldelse til generalforsamlingen skal være bekendtgjort minimum 3 uger før afholdelse og skal være skriftligt eller annonceres på hjemmesiden og ved opslag i klublokalet.

Generalforsamlingens dagsorden bliver jfr. vedtægterne:

1. Valg af dirigent og stemmetæller
  2. Formanden aflægger beretning